meeriksson

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Martina Malik - 22 maj 2012 20:08

Tjohejsan alla ! 


Skulle egentligen bloggat tidigare men hade inte lust för att det hänt en ganska tråkig sak i skolan..

Vill ni veta? Skriver det ändå, måste skriva av mig lite.


Det som har hänt är att någon har tagit typ 50 kr från min plånbok som legat i min väska hela tiden. Blev jätte arg och besviken eftersom jag tror jag vet vilka de är och jag trodde ärligt talat att dem inte va sånna. Jag är så sjukt arg på min lärare oxå som säger att hon inte kan göra något åt det, man kan ju ta upp det med klassen ( men de ska hon göra imorgon ) och sen kan man ju oxå gå till andra klasser och fråga om de vet något om de. Men nu vill jag inte prata mer om de.

Fast en sak kan jag ta upp. Fast de är inte något dåligt.


Tove & Moa Ö är bäst. Dom finns i alla lägen och stöttar och tröstar en när man är sur/ledsen. 

Tack för att ni finns. Ni betyder massor ! 


Men nu vad jag gjort resten av dagen idag.


Idag har jag varit i skolan och haft SO,SV,LUNCH,SLÖJD.

4 lektioner och allt emellan 08.00 - 14.00 ...

Asso har jag långa lektioner eller vad!?

Jag har varit as sur hela dagen. Ni ser ju där uppe...


Men känner att detta blev ett långt inlägg så.. 

Puuuuuuuuuss 


     

♥ Om mig


Hejsan!

Bloggen kommer handla om allt mellan himmel&jord, fast själv tror jag det est kommer handla om min vardag och One Direction..

Hoppas ni stannar kvar ..

♥ Något du vill fråga mig?

0 besvarade frågor

♥ Sök i min blogg

♥ Vill du kontakta mig?

martinamalik@hotmail.com

♥ Följ mig på Instagram

martiinamalik

♥ Följ mig på Twitter

PhotoMartina

♥ Awesome blogs !

♥ Kameran jag andvänder

 

♥ Random pic's

   

♥ Mina Musiktips

  

Justin Bieber - Turn to you 

 

 

One Direction - What makes you beautiful 

♥ Min Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

♥ Alla mina kategorier

♥ Vill du läsa mina gamla inlägg igen?

♥ Mitt arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards