meeriksson

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

♥ Kolla länkarna i menyn.

Av Martina Malik - 20 maj 2012 18:54

Hej igen!  


Ville bara säga att jag tycker ni ska ta och kolla in mina länkar i menyn. Super bra bloggar med mycket insperation och glädje.


En blogg som jag tycker är sjukt rolig och spontan är http://thetripples.blogg.se , det är tre tjejer i min klass som ÄLSKAR One Direction precis som jag.. I deras blogg är det mest videos.. fast den mest roliga videon är den där dom interjuvar våran lärare! HAHA asso gud vad jag garvade till den. 


Så ta och kolla in ALLA bloggar ! 


PUUUUSS 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina Malik - 23 maj 2012 11:57

Tjohejsan! Slutar om 2 timmar. Skönt ju.

Av Martina Malik - 22 maj 2012 20:08

Tjohejsan alla ! ♥   Skulle egentligen bloggat tidigare men hade inte lust för att det hänt en ganska tråkig sak i skolan.. Vill ni veta? Skriver det ändå, måste skriva av mig lite.   Det som har hänt är att någon har tagit typ 50 kr...

Av Martina Malik - 21 maj 2012 19:20

Nejmen tjenare. ♥   Hann ju inte blogga imorse. Som vanligt alltså.. Har funderat på att inte blogga på morgonen. För alltså då har man ju typ precis vaknat och det har inte hänt något roligt man kan ta upp i bloggen lixom. Så jag tror i...

Av Martina Malik - 20 maj 2012 17:34

TjoBre! ♥   Hann inte blogga imorse.. Sorry, vaknade 10.45 ... Men imorgon ska jag försöka blogga innan skolan, men om jag inte hinner så blir de efter min handbollsträning som är direkt efter skolan... ♥   Men idag har jag ju s...

Av Martina Malik - 20 maj 2012 00:13

TjoBre!   Ny blogg, fast inte ny på bloggplatsen.. men iaf...   Har hållit på att fixat bloggen sen 20.30 igår kväll tills ungofär kvart över tolv inatt.. skriver inlägget kvart över tolv men ändå... Kanske inte blev så bra men imorgon när ja...

♥ Om mig


Hejsan!

Bloggen kommer handla om allt mellan himmel&jord, fast själv tror jag det est kommer handla om min vardag och One Direction..

Hoppas ni stannar kvar ..

♥ Något du vill fråga mig?

0 besvarade frågor

♥ Sök i min blogg

♥ Vill du kontakta mig?

martinamalik@hotmail.com

♥ Följ mig på Instagram

martiinamalik

♥ Följ mig på Twitter

PhotoMartina

♥ Awesome blogs !

♥ Kameran jag andvänder

 

♥ Random pic's

   

♥ Mina Musiktips

  

Justin Bieber - Turn to you 

 

 

One Direction - What makes you beautiful 

♥ Min Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

♥ Alla mina kategorier

♥ Vill du läsa mina gamla inlägg igen?

♥ Mitt arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards